X

מזג אוויר

כל השנה

שעות כניסה

בכל השנה שעה אחרי זריחה ושעה לפני שקיעה: שעון קיץ 06:30-18:30 שעון חורף 05:30-16:30 בממוצע

ברז מים

שירותים

אין שירותים

דרכי הגעה

למגיעים מצפון לדרום בנסיעה על כביש 40 כ-2 ק"מ אחרי קיבוץ שדה בוקר וק"מ לפני מדרשת בן גוריון, פניה שמאלה לסימון שבילים שחור, לאחר הפנייה מכביש 40 נסיעה במקביל למדרשת בן גוריון כ- 1 ק"מ עד הגעה לעיקול עדיין בסימון שחור, המשך נסיעה בסימון שחור בשדות שבין שדה בוקר למדרשת בן גוריון והגעה למטעי זיתים משמאל, המשך נסיעה כשמטעי הזיתים משמאל עד להגעה למנחת מטוסים קלים, המשך נסיעה לכיוון מזרח והגעה לירידה במעלה צין וכניסה לשמורת טבע מצוקי הצינים, לאחר ירידה במעלה צין כ-1.5 ק"מ הגעה למעבר נחל צין ונקודת מעבר אותה רק רכב 4על4 יכול לעבור. עוברים את המכשול ומגיעים לפיצול שבילים בסימון שחור (נגמר הסימון) , כחול (מימין פנייה לעין עקב) וירוק (אליו מתחברים), ממשיכים בנסיעה בסימון הירוק אחרי כ- 1 ק"מ מצד ימין חניון לילה חודש עקב, ממשיכים בנסיעה בסימון הירוק על בסיס ציר הנפט, אחרי נסיעה של כ- 2 ק"מ נוספים פיצול שבילים אדום וירוק, ממשיכים בסימון הירוק ולאחר כ-2 ק"מ מגיעים לפיצול שבילים ירוק וכחול בפיצול פונים ימינה בסימון הירוק ולאחר כ-200 מגיעים לחניון לילה עין זיק