X

חניון לילה בורות לוץ

(לדרוג)

מיקום

על כביש 171 ליד הר רמון בצידו הדרום מערבי של מכתש רמון כ-30 דקות נסיעה ממצפה רמון.

גובה החניון

יש גישה לכל רכב

יש הגנה מפני רוח

אין קליטה בחניון

(יש קליטה בדרך הכורכר הלבנה בדרך לחניון או בשלט על כביש 171 המורה לחניון לילה)

יש שירותים

למגיעים מצפון לדרום נוסעים על כביש 40 מבאר שבע לכיוון אילת עד אשר מגיעים לצומת טללים בצומת פונים שמאלה עדיין בדרך לאילת כך ממשיכים בנסיעה על כביש 40 ומגיעים לצומת חלוקים, בצומת לוקחים ימינה עדיין בכיוון אילת ומצפה רמון עד אשר מגיעים לצומת הרוחות (הפנייה ימינה לכיוון בה"ד 1 וכביש 171) בצומת פונים ימינה לכיוון בה"ד 1 על כביש 171 ונוסעים על הכביש כ-30 ק"מ (יש להכיר כי הכביש צר מפותל ומסוכן לנהיגה ויש לנסוע לפי תנאי הדרך ובנוסף אין קליטה בחלק ניכר מהכביש מבור חמת ועד אזור הר רמון) אחרי שעוברים את השלט המורה להר רמון משמאל ממשיכים בנסיעה עוד כ-1 ק"מ ומגיעים לשלט המורה ימינה לכיוון בורות לוץ בסימון כחול, פונים ימינה ומתחילים בנסיעה על שביל כורכר עם בורות כך כ-1 ק"מ עד אשר מגיעים לחניון הלילה.
קרא עוד

• את הזבל יש לקחת עמכם
  • אין להשמיע מוזיקה בצורה חזקה
  • אין להאכיל את חיות הבר
  • לינה בתחומי חניון הלילה בלבד.

גורם אחראי– רשות הטבע והגנים פקחי שמורת הטבע מכתש רמון

טיול קצר לבורות לוץ, שביל סובב מכתש רמון, תצפית הר רמון תחילת המסלול לעריף כרכום