X

(לדרוג)
Icon

דרכי הגעה לחניון

מגיעים לדימונה על כביש 25 וממשיכים בנסיעה מזרחה לכיוון מפעלי ים המלח על כביש 25 כ-20 ק"מ בדרך עוברים את הכניסה לכור מימין ואת צומת רותם משמאל. ממשיכים בנסיעה על כביש 25 מזרחה עוד כ-11 ק"מ כשבדרך עוברים משמאל את חניון הלילה מצד תמר ונסיעה בירידות ובפיתולים חדים, לאחר הפיתולים והירידות מימין פנייה בסימון אדום לכיוון חניון לילה מכתש קטן שער אשמדאי (במקום יש פח אשפה ירוק גדול) ממשיכים בירידות לכיוון ים המלח ולאחר כ-5.7 ק"מ מגיעים לצומת הערבה, בצומת ממשיכים לכיוון צפון בנסיעה ישר ולאחר כ-10.8 ק"מ כאשר עברנו את מפעיל ים המלח מימין מגיעים לפניה שמאלה מהכביש לשטח ומתחברים לסימון בצבע אדום (במקום ישנו פח זבל ירוק גדול), פונים שמאלה מהכביש ומתחילים בנסיעה על שביל 4על4 במגמת עליה כ-2.1 ק"מ ומגיעים לפיצול שבילים אדום וכחול (הפניה ימינה בסימון הכחול מגיעה להר סדום) בפיצול ממשיכים במגמת עיקול שמאלה בסימון האדום ולאחר כ-2.3 ק"מ מגיעים לפיצול שבילים שחור ואדום ולחניון לילה מישור עמיעז משמאל, בפיצול ממשיכים ישר לכיוון מערב ומתחברים לסימון השחור, על הסימון השחור נוסעים כ-600 מטר ומגיעים לחניון הלילה